Rabu, 6 April 2011

sgt tak seronok..

Bismillahirrahmanirrahim..

# sgt tak seronok dengan cerita politik hari ini..bila la semua ini akan berakhir..saya mmg bukan parti kerajaan tp saya mmg benci anwar ibrahim..ok tak? Cerita2 politik ni membuatkan nak termuntah dan saya elakkan dr anak2 melihat,mendengar dan menengok berita.tak berfaedah lgsung.sampai berita bnjir pun ala2 sepintas lalu..apalagila kalau nk tgk pergolakan Bahrain dll Negara.
# sgt tak seronok mengupdate belog dgn BB..memangla BB ni byk pekdahnya pd diri saya..tp bila nak taip panjang2 ni,rasa bersalah pula menggunakannya..AJE lenguh tangan n mata teman menekan keyboard yg superkecik n font kat skrin yang superhalus..alahai.tiap kali update tak pernahnya saya tak tertido..
# sgt tak seronok bila tak dpt pantau pembelajaran ahmad sepenuhnya.. Ahmad dah naik iqra' 2 pun saya tak sempat nak check..asik tgk homework dia yg adalah sangat banyak ok!tak termasuk hafalan lagi..
# sgt tak seronok bila suami tak ada disisi utk bersama sama saya membuat perkara perkara yang kami biasa buat bersama..hmmm

Tp saya sangat seronok sebab saya ada mak babah yang sangat membantu..kakak ipar yg suka hiburkan saya dengan cerita2 dan anak susu saya yg sangat pandai bermanja dan dan dan ahmad dan muhammad yg sgt membahagiakan..

Terima kasih Allah..

Segala nikmat mu ini kusyukuri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan